Verzenden & retourneren

Verzenden

Levering en verzendkosten
Bestellingen die op werkdagen voor 13.00 bij ons binnen komen worden dezelfde dag verzonden (tijdens feestdagen of vakantie kan dit niet gegarandeerd worden). Dit houd in dat je in de meeste gevallen je bestelling de volgende werkdag al in ontvangst kan nemen. 

Wij hebben alle producten direct uit voorraad leverbaar. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met je bestelling, nemen wij contact met je op.

Pre-order
Wij versturen pre-orders alleen als je bestelling compleet is. Dit houd in, dat als je meer producten bijbesteld hebt, we deze producten met je pre-order meesturen. Wij vermelden altijd duidelijk bij het product of het product om een pre-order gaat. Wil je de bijbestelde producten eerder ontvangen? Maak dan voor de pre-order een aparte bestelling aan.

Wanneer je jouw bestelling plaatst ontvang je een orderbevestiging. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een email met daarin een trackingnummer. Wij versturen alle pakketten en brievenbuspost met PostNL en hanteren de volgende verzendkosten;

Nederland
Voor bezorging van bestellingen zwaarder dan 50 gram in Nederland rekenen wij € 5,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 69,- rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen lichter dan 50 gram die door de brievenbus passen rekenen wij € 2,95 verzendkosten.

België
Voor bezorging in België rekenen wij € 7,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 79,- rekenen wij geen verzendkosten. 

Duitsland
Voor bezorging in Duitsland rekenen wij € 9,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 99,- rekenen wij geen verzendkosten.

Wanneer wij jouw bestelling niet tijdig kunnen leveren nemen wij altijd contact met je op.

 

Pakket niet ontvangen door een verkeerd ingevuld adres

Adresgegevens dienen juist ingevuld te worden. Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling een bevestiging. Je ingevulde gegevens kan je via deze bevestiging controleren. Zijn je gegevens niet juist ingevuld? Neem dan direct even contact, zodat we je gegevens kunnen wijzigingen.

Zodra je bericht hebt ontvangen dat de bestelling is verstuurd kunnen we deze gegevens niet meer wijzigen. Pakketten met een onjuist adres komen meestal binnen een aantal dagen bij ons retour, samen met een rekening van het retour zenden. (€ 7,99 pakket) (€ 4,25 brievenbuspakje).

De kosten om het pakket opnieuw te verzenden naar het juiste adres bedragen €2,95 + de retourkosten. Wilt u de bestelling laten annuleren, dan is dat ook mogelijk. De retourkosten worden dan in mindering gebracht op het door u te ontvangen bedrag.

Indien het pakket zoekraakt bij de Post door een foutief ingevuld adres, dan kun je het pakket opnieuw bestellen via de website. Er kunnen geen rechten verleend worden aan verkeerd ingevulde adressen.

Heb je vragen over een product? Neem contact met ons op via e-mail of Facebook. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur te antwoorden.

 

Retourneren

Je kunt je bestelling zonder opgave van reden retour sturen binnen de 14 dagen niet goed, geld terug garantie. Je hebt vanaf ontvangst 14 dagen de tijd om onaangebroken materialen (excl. haakpatronen, dan wel haakpakketten met patroon) zonder opgave van reden retour te sturen. Alleen complete, ongebruikte en onbeschadigde materialen mag je retour sturen.

Wil je jouw aankoop retourneren? 
Bij voorkeur ontvangen wij de retouren in de originele verpakking, waarin wij het naar jou hebben gestuurd. Heb jij de originele verpakking niet meer, of is deze niet geschikt, stuur het materiaal in een deugdelijke verpakking naar ons terug. Het product mag slechts in die mate geopend of gebruikt zijn om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. 

Retour adres:
MyKrissieDolls 
Kluutstraat 21
44302 WS Zierikzee

Voeg bij de retourzending de originele factuur. Dit zorgt voor een vlottere verwerking. De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Heb je vragen over het retourneren van je product? Neem contact met ons op via e-mail. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur te antwoorden.